Hemlighet.

Publicerat: 2009-05-29 / 10:43:40
Alltså först om främst hur kan man med?
du ve hur illa du gjort mej, va får dig att tro att ja skulle förlåta dej? förstår inte ens hur du kan med att höra av dej till mej,va tror du sj igentligen ? att ja ska hoppa jämnfota och skrika av lycka? nej verligen inte , tycker verkligen synd om dej att du inte sj fattar hutr jävla patetisk du är...
hade ett helvete med dig i över ett halvår och det var den längsta tiden i mitt liv kändes det som.
tycker du jag är värd detta i och med att du tar upp kontakten igen till mej?
vad är det du vill? en normal person skulle fatta att ja inte skulle vilja ha med dig å göra , för så som du behandla mej över ett halvåstid behandlar inte vanliga folk sina flickvänner.'
nu när ja äntligen är lycklig igen som jag aldrig varit förr, så ska du inte få komma å förstöra dert för jag är inte det minsta intresserad att ha nått med dej att göra...


´
Sen har ja fått reda på en hemlighet som bara jag vet....
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?