tiden går snabbare än va man tror.

Publicerat: 2009-03-07 / 17:14:20
Ja tiden går verkligen snabbare än va man tror .
nu är det bara en vecka kvar tills ja å min älskling åker till egypten, de ska bli så otroligt härligt att bara få komma bort bara en litet tag och bara släppa allt ..
det kommer bli riktigt underbart...


har dock varit dålig nu ett tag igen att skriva, men det har varit fullt upp nu det senaste, det har guppat upp å ner med allt under en period nu varit jätte jobbigt och ibland har de varit jätte bra , men de e la så för alla misstänker ja , ingen kan ha de perfekt för då skulle de va nått jätte stort fel..

hela denna veckan som kommer kommer vara full bokat har massa saker att ta i tu med nu innan vi åker..

börjar redan få resefeber..
var å vaccinera mej igår fyy va duktig ja va haha ja som e så extremt nålrädd e ett under att ja klara de men de va la för att christian va me så ja ville visa att ja inte va nån följt.. ehehe men men ja längtar tills veckan e slutl....


Kommentarer - 2 St
Postat av: Marie

Gud va häärligt för er! Slippa både detta äckliga vädet och all annan skit här hemma ett tag. Då ska ni banne mig åka ända till Afrika!



Ja det emd upp och ner hålelr jag med om.. Ibland undrar jag om jag är manodepressiv..

Skrivet den: 2009-03-07 / 22:15:05 / URL: http://famillythings.blogg.se/
Postat av: Vikky

hahah afrika ja de kanske man ska testa nångång :P



haha lr hur alltid är de nått :P puss vikky

Skrivet den: 2009-03-12 / 09:16:57


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?