man vet vilka ens riktiga vänner är.

Publicerat: 2009-03-24 / 10:17:45
man vet verkligen vilka som är ens riktiga vänner och inte, de har mina vänner iaf bevisat.
ni vet sjklart vilka ni är så behöver inte nämna några namn.

tack för gårdagen anna de betydde mkt för mej att ja fick ett sånt stöd utav dej, och bara sitta och prata om allt och inget , de gjorde mkt för mej att få komma på några andra tankar en liten stund.
du förstår mej nog bäst utav alla för vi har geonliit ungefära samma saker i våra liv om man gemför med mina andra vänner, de har hänt andra saker i deras liv men inte samma som de harf gjort i mitt , du har haft de ungefärt likt mej , så de känns som du förstår mej , och jag förstår dej. och det är ju så, de känns bra att ha såna bra vänner som jag har ,m vet inte va ja skulle gjort utan er , spec inte i såna här lägen.



nu är det verkligen vår, det är iaf ett plus, och jag är säker på att de e farmor som har sett till att våren har kommit fram för hon hatade kylan och ville ha varmt.
begravningen gick snabbt att fixa, redan 1 aprill, fy fan va jobbigt, farfar ringde mamma och sa hur dödsanonsen skulle vara , den var jätte vacker, och det vackraste utav allt tyckte ja som verkligen bettydde för mej är att ja står näst först av alla efter farfar de betydde så mkt att han ville att ja skulle stå som andra man i anonsen som var från oss, fan va jobbigt de ska vara men ja är 1000 gånger säker på astt de kommer vara en vacker och fridfull begravning men ändå så jävla otroligt jobbig :(...
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?