Ett sista farväl :'(

Publicerat: 2009-03-23 / 12:38:48
sovit orolig enda sen ja kom hem från egypten och fick reda på att farmor avlidit samma dag =(. är helt knäckt,hon var ju inte ens gammal och en sån relation hon och jag hade de går inte å beskriva, vem ska ja nu ringa till och prata i över en timma med och bara snacka en massa skit? de  finns ingen? fan va livet är orättvist och vrff gör de så jävla ont :(?

Var på sahlgrenska precis och ttog ett sista farväl, det var nått av de hämskaste men ändå vackraste ja vart med om, det var verkligen jobbigt ,grät så ja skaka av att se henne , men ändå såg hon så fridfull ut. de tog 45 minuter innan ja våga ta hennes hand och smeka hennes hår och anskite, den timman ja va där tog så snabbt tid, skulle vilja tillbringa hela dagen där egentligen jag saknar dej redan det var så jävla svårt att bara gå där i från de gjorde så ont, så vacker farmor de var du alltid och så mån om ditt utseeende och alla andra, ja är ledsen att ja inte hann säga de innan men ja älskar dej och de hoppas ja att du verkligen vet.
de va så svårt att hålla din hand och klappa på dej du var som is försdökte värma dej men ändå så vasr du lika kallt, ja kan inte fatta att du inte finns mer de går inte =( ... varför lämna du oss här och nu?  det var allldeles för tidigt. kom tillbaka =( .. kommer alltid att ha dej i mitt hjärta och mitt minne , bara för du inte finns här på jorden mer är ja helt övertygad om att du är hos oss ändå . jag älskr dej så det gör ont, och ssom du alltid sa att du ville till min pappa din son, nu har du äntligen honom vid din sida och ja vet att han tar hnd om dej vila ifrid båda två, jag älskar er <3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?