nu får de ta mej fan vara nog

Publicerat: 2009-06-15 / 12:50:45
e så jävla trött på att ni ska lägga er i mitt liv och sen sprida vidare de till min mormor , e så fruktansvärt trött på dej , har du inget vett i huvudet överhuvudtaget? en sak vet jag och det är att ja inte tycker om dej längre,du förstör förstår du de? du förstör. snacka inte vidare till min mormor va fan e de för nått en sak vet ja och de är att för mej är du ingen familjemedlem... de e en sak jag vet , är tröt på att folk bara vill kasta massa skit överr mej, ja förtjänar inte detta nu , och det är ingen som inser ingen.och ja undrar hur många i familjen jag kommer ha kvar sen óch hur allt kommer bli , hur många kommer finnas kvar? de återstår å se , men de e ingen som förstår, och även om ni visste så skulle ni inte förstå , ja vet att ja inte klarar detta mer vill bara fly långt bort där ja kan få vara i fred där de e lugnt och fridfullt och bara vara.. men de e de ja vet ja e så trött på din stil , dom senaste årerna du varit med i fammiljen så har ja bra blivit mer å mer irriterad på dej men nu har fan gränsen nått , e du tvuungen å snacka om andras liv för du inte har nått eget? lr bara för du vill ha uppmärksamhet? snacka inte om mitt liv för du har inget me de å göra!!!!!!
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?