kan inte bara sommaren komma.

Publicerat: 2009-06-08 / 07:07:44
kan inte bara sommaren komma? de känns som allt blirmkt lättare då, nu har de varit joobbigt ett jävla tag, men ja hoppas verkligen de löser sej , ja vet att de gör det..

idag fyller min älskling 26 GRATTIS <3 nu e de bara några år kvar tills han e 30 haha ne nu e ja elak, jag älskar dej av hela mitt hjärta <3

skulle egentligen till jobbet idag men när ja gick upp så va ja tvungenatt springa och aa inte så frächt men spy, de e la nått ja har ätit får vi hoppas...
så att ja kan gå till jobbet i morgon..
 e helt slut de e d värsta ja vet att behöva kräkas... men men skit samma.

igår va ja å åt middag hos mamma  å brorsan å där va moster med, sen bestämde vi oss för att åka till frillesås och kolla på medeltida hus och sånt i en lliten by som står kvar.. inte för ja e intesserad men hade inget bättre för mej ändå å va skit seg, sen åkte vi förbi en sväng om pappa och farmors grav ioch med att min älskade pappa fyllde år 3 juni , alla affärer va stängda så kunde inteköpa blommer så fick plocka en buket smörblommor till pappa å en till farmor..
måste dit snart igen.. jag älskar å saknar er...
sen efter det så blev vi hungriga så vi åte till onsalas pizzeria och åt, fast de va bara barmem och heidi som tog pizza ja blev sugen på sallad så ja tog en kyckling sallad å mamma tog en kebabsallad och moster tog räksalldad, sen åktevi hemmåt å stanna till och fick handlat lite viktiga saker-.. sen kom ja hem å hoppade i säng, sen kom älksling förbi odh mös lte innan jobbet..
men men ska försöka sofa lite nu för mår inte bra nu ..
Kommentarer - 3 St
Postat av: Martina Jonsson

Min pappa skulle fyllt eller fyllde den 5 juni :) och jag var i falköping men åkte aldrig till deras grav :( känner mig så hemsk. hoppas du mår bättre snart gumman!

Skrivet den: 2009-06-09 / 23:32:59 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack martina.... vet hur de känns e för jävligt, men en sak vet ja å de e att ci e starka tjejer´..

Skrivet den: 2009-06-15 / 14:47:30
Postat av: Martina Jonsson

Det är vi minsann gumman!

Skrivet den: 2009-07-13 / 13:51:28 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?