Vissa dagar är svårare än andra..

Publicerat: 2009-01-09 / 14:52:30
då va de fredag idag ja, de va ingen lång dag på jobbet idag inte, jag fick sjukskriva mej vid kl 11.30 orkade verkligen inte med de, känndes som ja skulle knäckas,så jag fick gå hem och ta igen mej, va ska man göra ia helgen mer än att ta det lugnt? nått får man ju ändå hitta på....



Det värsta jag vet är när vi tjaffsar,det är inte ens saker som e värda att tjaffsa över, de tar bara för mkt energi, och ja mår fan dåligt över det,vi har varit tillsammans i 4 månader nu och kännt varann i 5, tiden går snabbt,kan vi bara inte försöka att tjaffsa om onödiga saker, de tar hela musten ur mej att gå å grubbla och veta att du inte litar helt på mej m.m, det är en känsla som gör ont, ja skulle aldrig kunna såra dej så som dina ex gjort, för ja vet exakt hur det känns sj,skulle aldrig kunna utsätta någon annan för de då,aldrig!
vet inte om det är vädret som får en att bli mer nere också? ja har ingen aning, de blir nog bättre när de ljusnar ute..
nästa gång om de blir tjaffs om nått så ska ja strunta i och säga de ja vill få sagt för de blir  bara värre, ska göra allt för att undervika små tjaffsen för visst är de mkt bättre när man underviker dom...


Sanningen är såren bränner nog där föralltid,ingen vet de innersta,inte ens dom närmaste,men om ja säger min sanning det är alldeles för hemska , livet känns ibland som en jävla lek.kan mörddrömmen inte bara sluta någon gång och bara lämna mej ifred,jag vill bara vara ifred ,men då kommer också ångesten.jag älskar dom som bryr sejefter jobbet
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?