tiden går fort.

Publicerat: 2009-01-29 / 20:33:52

hade 4månaders dag igår. kännt varann i 5 månader nu, de går jätte fort, minns fortfarande första gången när vi träffades, kunde inte tro astt de skulle bli du och jag då, de hade ja verkligen ingen aning om ....

va hos tandläkaren igår också ,borra för första gången i hela mitt liv, fy fan va panik ja fick när dom drog fram den feta sprutan me bedövning hhaha tyckte skit synd om mej sj. se satt den jävla bedövnigen i i säkert 6 timmar, sen åkt ja å mikaela in till stan och kolla å åt, haha fan va ja skratta nör vi va i sko affären.

Micka - Vi måste verkligen stänga oss.
jag - haha vaa ?:S

sen kom min lskling å hämta mej, kunde nog inte blivit en bättre 4 månaders dag, haha :P de bevarar ja för mej sj varför...


idag har jag jobbat, mamma hämta mej efter så åkte vi till meddia markt å fica lite saker och handla. sen kom ja hem då å diska å laga mat... dax å sova snaart igen å jobba sista dan imon sen e de helg igen ,härligt...

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?