beslutångest.

Publicerat: 2009-01-13 / 17:48:27
  • nu har ja verkligen nått att suga på,hmmm ja har inte riktigt bestämt mej om jag ska göra det, men det är extra pengar,och dom behövs om man säger så, mén frågan e va mina vännner och familj kommer tycka om det, men egentligen det är mitt liv , alla ser olika på det , men aa ja får nog tänka lite på det och bestämma mej senare...

  • sen har ja typ lyssnat på en låt som är längst in i hjärtat på mej ,jag älskar den verkligen, kan inte tröttna på den,vet inte va de e för spec me låten men den värmer verkligen inom mej , Mr big - to be with you...aaaaaawww ja älskar den verrkligen ...

  • många tankar just nu. . .

  • saknar min älskling <3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?