Helgen.

Publicerat: 2009-02-01 / 19:58:51
Helgen har pestått så här..

Lördag , vaknar runt 13 , christian fick för sej att han ville åka å bada så han ringde en killkkompis å hans flickvän så vi drog och bada i lerum , sen drog vi å käka vid mcdonalds, men dagen börja inte bra , när vi skulle hämta upp Danne och Lina, så blir vi påkörda av någon som bara backar rakt ut å ändå tutar christian som en dåre för han ite ska backa men han backa ut i full fart ändå, så jäkla typiskt ,tyckte verkligen synd om båda två han som körde på han tyckte ja synd om för han va i sin helt egna värld å satt brevid sina små barn och fru som satt å tjöta , och sen om min lilla älskling som får bli av me bilen i ett par veckor igen =/ .. riktigt illa. sen när vi kom hem från badet så jhjälpte ja älskling å städa lite . sen kom Lina å danne och kolla på film med oss, ...


sen idag söndag, vakna jag å tvinga upp mej ur sängen då va kl än 12.30 , gjorde mig smått i ordning å försökte verlgien inte och väcka älsklingen som låg å sov. mamma skulle komma å hämta mej ,precis näer ja stänger dörren och trycker på hissen så öppnas dörren då hade lilla bubben vaknast iaf. jaja sen så åker ja å mamma först några ärenden sen åkte vi ner till onsala och tände ett ljis på pappas grav, sen åkte vi till min farbror och faster och kusiner å blev kvar där ett par timmar å käka pizza å drack kaffe, sen hitta ja 2 par nya skor i dag med...

nu ska ja lägga mej å kolla på tv...
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?