ja spyr på vissa folk..

Publicerat: 2009-12-30 / 09:35:08

tror ja spyr på vissa folk fy fan va ja äcklar mej på vissa..
det är konstigt att man verkligen vet vem som e ens riktiga vänner o inte..
och ja e så fruktansvärt glad att ja hann inse det innan bäbis kommer!.
det är konstigt att man tror att man känner folk, men man kan fan inte lita på nån. jag har två vänner ja litar fullt ut på.
men du, dej trodde ja verkligen att du skulle va en av dom , men de visa mej att du va värst av alla.
du ska veta att du gjorde mej så otroligt ledsen , så otroligt jävla ledsen, men nu , nu känner ja mej inte ledsen ettt dugg känns bara bra att du bevisat för mej vem du är.
för så som du sa o kalla mej och betedde dej det gör man bara inte , man måste ju få säga va man tycker om man e vänner.
att kalla någon för så elaka saker de gjordem an inte ens när man va i 14 årsålder.
men ja hoppas att du e nöjd och att du fått de som du vill ha det...
jaja skit samma.
om du vill va min vän så e de du som får be om en jäkla stor ursäkt och verkligen mena det.. för ja kommer inte komma krypandes...



igår va ja och christian på siba han köpte en full hd video kamera så vi kan filma när bäbisen kommer =)
är kul att filma och följa uppväxten på H*n sen:D
sen åkte vi till ica maxii och stor handla.. sen va ja så trött att ja gick och la mej...
idag kanske jag ska träffa min mamma å lillebror men de vet ja lite senare. så skriver mer sen...

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?