Isabellas Dop.

Publicerat: 2009-12-06 / 11:01:21
nu ska ja ta å skriva om isabellas dop.

hon va så fin lilla bellan, och så duktig hon va,sa inte ett knyst under tiden hon döptes,hon bara satt och kolla =).
ja då va man gudmor igen iaf =)
det är verkligen en ära att få bli det :)
de gick snabbt också tycker jag...
fattar dock inte varför man alltid ska börja skratta på olägliga tillfällen  , både ja å marie börja as garva åt en sån jävla torr tant som läste upp nått i kyrkan.
sen efter dopet gick vi ner till kyrkans församlingshem tror ja att de va .
så fick man god smörgås tårta , och tårta :)
sen öppna pappa christian och mamma anna alla fina dop gåvor till bellan.
tiden går så snabbt hon föddes ju nyss tycker ja hehe.
klockan rann iväg de va mycke trevligt iaf 4 timmar gick snabbt..
laddar upp ett par fina bilder från dopet.



min söta guddotterAnna,christian,david,marie och jag :)mamma Anna,min söta guddotter och pappa christian

Kommentarer - 2 St
Postat av: Martina

Gu va vackert dopet var :D ja det lilla man ser på bilderna iaf ^^ och kul att ni hade de trevligt. Nej ja kan inte fatta heller att tiden går så snabbt minns ju att du skickade sms till mig och sa att Anna och Dyggs hade fått en liten dotter som skulle få heta Isabella :) snart är det ju våran tur, helt sjukt! vems efternamn fick lill stumpan då? man ser btw din lilla kula på bilden också ^^ :D

Skrivet den: 2009-12-12 / 22:50:20 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Vikky

Martina : - aaa de va jätte fint :)

hehe ja jag vet de går skit snabbt..

hon fick ingens efternamn tror dom gav farmorns efternamn..

haha aa de e inte mkt man ser ändå :P

Skrivet den: 2009-12-13 / 09:32:40 / URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?