Dopdags för min guddotter Isabella..

Publicerat: 2009-12-05 / 10:35:56
Ja då va dagen kommen för min lilla guddotter att döpas...
Isabella ,Jonna, fina namn=) och hon e ju så fruktansvärt go och lik sin pappa som bara denn :D lill Dyggs..
sitter iaf här å dricker mitt morgon te, har blivit torsk på blåbärste :S
kl tickar på , kl 11 ska ja försöka få upp christian de blir inte lätt, jag hoppas verkligen han går upp så ja slipper tjata på honom, så vi kommer försent skulle va en mardröm i och me att ja ska va gudmor.
ska be
christian lr mamma att va fotografdopet så man får ett par fina bilder på lillans dop...
fan va tiden går snabbt, minns som de vore igår anna ringde och sa (de blev en tjej,De blev en tjej =) )
nää får sätta igång och göra mej i ordning nu kl tickar på snabbt..

skriver mer senare och lägger in lite bilder.....
ha en bra dag..
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?