Då va julafton avklarat...

Publicerat: 2009-12-25 / 10:27:55
ja då va självaste julafton avklarad....
och julen såg ut som så här.
kl 13.30 åkte vi hem till mamma, kl 14.00 åt vi julmat tills man höll på å spricka. (iaf jag)
15.00 sattes kalle anka på.
sen så va de paket öppning.
fick mkt fina saker, ja är nöjd med julafton, och sällskapet. (Mamma,brorsan,Christian,Mormor,Morfar O Hans)
saknade dock min moster och min ena kusin (Elin) för henne missade jag precis =/
men kl 16.30 åkte vi bort till min morbror där va även ( min yngsta kusin på mammas sida (Hanna) Dan banan och hans son och fru, och så sjklart Heidi mmin morbrors fru, och dom goa djuren)
vi satte oss och spela 6 spelet och sen när de va klart så sluta de me att Hans fick en dagbok med en kattunge på , de va de roligaste utav alllt, han tog typ dom paketen som ja köpt ahahha va skit kul iaf..
och ja vann också en del paket som innehöll typ ( Rosa Diskhandskar, Två stora tändare,en liten hår spray)
de va ändå rätt bra grejer om man bortser från va dom andra fick haha :D
sen efter 6 leken så fika va gott..

sen hade kl hunnit rinna iväg så vi åkte hem runt 20.00
så gick Christian ut me hunden snabbt sen åkte vi bort till Chrsitians farbror och kusiner .
så de första när vi kom dit vid 21.30 typ så hade dom dukat upp med ännu mer mat..
sen blev vi sittandes där till kl 00.00 tror ja iaf att kl va..


sen va vell kl närmare 1 när vi va hemma å ja höll på å  utav min rygg så bad om att få lite massage för ja palla inte me smärtan mer.
men hur som helst så är ja nöjd över min julafton..


så nu är de nyår nästa :P
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?