9-12-09 Hel dag med Moster.

Publicerat: 2009-12-10 / 12:03:41
Haft en hel dag med min kära moster.
vi träffades på frölunda torg så brassa vi bort till sisjön till rösta och öb.
fick shoppat lite små saker på öb, några fina ljus och sen åkte vi till rusta då , å där hitta ja min kära mini julgran , skit söt, för 99 kroner , så ja kännde mej skit nöjd när ja köpte den :D
sen åkte vi hem till moster, så laga hon lite käk till oss.
sen kom Lollo förbi och tjöta en stund.
sen vid 20.30 kom Christian och hämta mej  , så gick vi bort och hämta ena barnvagnen hos mamma.
sen när vi kom hem då så packa ja upp min älskade gran, och börja pynta den med kulor och glitter, men ja glömmde dock köpa ljus till granen så de får ja fixa senare så man kan tända granen..
sen la ja ut alla jul klappar ja köpt under granen (dock inte christians julklappar)
blev en del julklappar faktiskt..
känner mej rätt nöjd med va ja köpt i år till alla ...


idag vet ja inte riktigt va som händer, va kanske tal om ja skulle träffa Lina i eftermiddag i stan.. vi får vell se hur de blir :)

skriver mer senare... lägger upp en bild på min älskade gran å alla julklappar :D
Min söta gran ja köpte och klädde i går , och alla julklappar ja köpt, (dock inte christians)
Kommentarer - 3 St
Postat av: Martina

Haha har du också "fuskat" med att sätta upp granen tidigare :P jag satte upp min för en vecka sedan, kunde verkligen inte hålla mig ^^ jätte fin och söt gran och med MASSA paket.. här hemma ligger det bara en under den stora granen och de ser lite fjompigt ut faktiskt :P

Skrivet den: 2009-12-10 / 12:12:28 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Vikky

haha de e la klart.... mamma satte upp sin för en månad sen hon va ocks snabbt, va fan de e snart jul man kan ju inte sätta upp den dan innan iaf int om man heter Vikky :P

å alla paket som ja köpt under de ser så mysigt ut :D så ja e nöjd...se till att uppdatera din blogg nu du hari nte skrivit på ett tag.

ta ett kort på din grn närdu ändå e igång ;)

Skrivet den: 2009-12-11 / 09:39:36 / URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches

fiN FINA PAKET :)

Skrivet den: 2009-12-11 / 10:33:09 / URL: http://hellsbitches.webblogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?