28/12-09

Publicerat: 2009-12-29 / 10:07:49
Idag 28/12-09 egentligen skulle ja ju faktiskt vart me mitt hjärta för vi hade 1 år och 3månaders dag igår.
men men istället tillbringa ja dagen med mitt andra hjärta (Lollo)
Vi åkte till åbybadet och simma, jag kan inte säga annat än pfff va tungt ,fattar inte att de är så tugnt de e helt obegripligt.
men nöjd känner ja mej , även om ja fick stanna efter varje länga så e ja enormt nöjd ändå, ja få faktistk skylla på magen de e inte lätt å simma med den , speciellt inte när man känner sej som en valross.
jaja de va en god nytta iaf.
efter det åkte vi till mölndalcentrum och fixade lite granna, sen åkte vi bort till Anna och min guddotter isabella, o när vi går in i svalen kom även pappa dyggs hem, så vi va vell där i nån timma och tjöta.
sen åkte ja mee lollo hem, hon packa inför skidresan.
va ett litet stöd för henne så hon inte skulle glömma nått , men naturligtvis så fick ja ett sms i morse att smartisen glömt sin plånbok hemma , den e ju fin haha de e bara lollo lr ja som kan göra en sån miss..
men men så är det.....

idag vet ja faktistk inte va som händer mer än att ja ska se våra bästa år snart, sen ta på mej myskläder gå ner till källaren o se när de finns tvätt tid, sen ska vi antaagligen åka å köpa en videokamera så man har å kan filma när den lill plutten kommer...

men ja skriver mer sen lr imorgon :D
Kommentarer - 1 St
Postat av: Martina

Ne vart lite sugen på att lägga upp vårat skötunderlägg på tvättmaskinen igår och Jonas tyckte väl det var lite tidigt. Men jag satte upp det ändå ^^

Skrivet den: 2009-12-29 / 10:49:16 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?