11-12-09

Publicerat: 2009-12-11 / 10:01:10
idag ska ja träffa min efterlängtade älskade lilla ögonsten avalon, som ja inte träffat på ett tag nu :'( de verkligen VÄRKER i hjärtat  ja älskar dej så otroligt mkt <3 mammas fina tös....
ska dessutom baka lussekatter med Mia =) ska bli otroligt mysigt =).
sen så va de tal om att vi skulle hem till mamma och brorsan och kolla på idol finalen , de kommern og också bli väldigt mysiigt :)
undra vem som vinner utav dom två som e kvar, ja tycker då att
calle e värdig vinnare tycker han på nått sett är värd det mer ,men man får vell se :P


ja nu e de 13 dagar kvar till jul, får vell se om de fortfarande kommer vara "stelt" mella oss , de lär man märka om vi hörs av eller inte 13 dar går rätt snabbt , annars om vi inte gör de så kommer de nog hänga en påse med dina julklappar i på dörren från mej så du inte undrar vem eller vad det kommer ifrån...



nä ja får la börja att göra mej i ordning här , mia kommer å hämtar mej runt kl 12 och ja ska hinna att duscha och göra mej  i ordning samt att kolla på våra bästa år hahaha :P jaja man hinner de man vill hinna..

skriver mer sen eller i morgon.. nu kommer ja dessutom lägga ut världens UNDERBARASTE bild på mitt hjärta avalon som tomte <3
min finaste ägodel,mitt hjärta mitt allt.. min avalon, som världens finaste tomte :D <3
Kommentarer - 1 St
Postat av: Martina

Haha jo jag vet :P vart på väg flera gånger nu i veckan men har inte orkat hehe eller så kommer nåt annat i vägen ^^ vilket vackert litet "julkort" på missen din, får mig att börja fundera över om ja ska ta ett kort på mina småttingar här hemma :D

Skrivet den: 2009-12-11 / 13:44:17 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?