Våren är här nu.

Publicerat: 2009-04-05 / 14:16:59
fy fan va undernart att våren kommit fram till slut.... kan de hålla sej så här nu då tro? hoppas de iaf vill ha värme!!

denna veckan har varit jobbig...

onsdags var ja ju på begravning för min älskade farmor, fy fan va jobbigt det var ja kan fortfarande ite fatta att det är sant!? varför? man frågar sej själv men får inget vettigt svar.
ne men man får göra sitt bästa för att tänka på den tiden hon och jag hde tillsammans och minnas alllt roligt hon har gjort , hon finns alltid kvar här ändå  bara inte själen. =/ ... det kommer bli bra

helgen har sett ut så här att ja va barnvakt för min bror hela natten så lollo var med så satt vi faktisskt och kolla på så ska de låta och singing bee, haha thypiskt oss :P

lördags åkte ja å träffa sofia så ringde ja min syssling jakob så drog vi ner och satte oss vid långedrag vid vattnet vid nån uteservering , de var jötte mysigt , solewn gick ju inte ner förens vid halv åtta typ ju..
aa men sen drog vi till slottskogen  och så gick vi till linnn'e och träfffa min älskling hans tjejkompis fyllde år så vi drog till ett ställe och satte oss. sen kom min snutts kusin vägen förbi där med, sen när kl var runt mot 00.00 så börja ja bli helt färdig, fråga mej inte vrf. men de sluta me att vi åkte hem men sofia drog vidare med älsklings kusin och festa så dom hade nog jätte sköj,..

idag e ja heeeelt slut, träffa lollo på landala torg och tog en hamburgare skulle blitt sallad men de blev de inte.
sen gick vi till 4gott och köpte lite godis.,
och nu är jag hemma, fan de e verkligen skit  najs väder idag , men ja orkar bara inte gå ut , ja e helt slut fan hoppas de e lika gött väder i morgon....


gu va man känner att psyket blir mkt bättre när de blir varmare, de gillar vi :D:D

i långedrag
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?