Nu var de dags igen.

Publicerat: 2008-11-10 / 19:40:38
nu är det ännda dags att ta att skriva lite skit här, har ju inte gjort de på ett tag.. hänt en del nu de sissta.



vill börja å säga grattis till Hahne och Sofia till sonen (F) lycka till!

fy fan nu börjar verkligen de bli kallt ute,triiiist! ..
fan va tiden går snabbt, nu fyller ja år om dryg 2 veckor och har massa att göra och masa planering,*surt*
tack till mina vänner å mamma som ställer upp!
sen e de jul om nåhra veckor me shiit de går alltså försnabbt.

veckan har sett ut ungefär så här.


fredags var ja och mamma inne i stan och träffa Petra och Stefanie, vi drog och spela Bingo med alla gamlingar hahah fan missa loket han är där varje onsdag får la ta å glida förbi där nån onsdag :P sen efter de gick vi ut på en returang och åt god mat och tog ett glas vin. sen efter de så släppte dom mej hos min Sötnos, vi gjorde inte så mkt mer än att kolla på tv å mös. alltid lika härligt att få vara med dig Christian du betyder verkligen mkt för mig du har verkligen lyckats stjäla mitt hjärta,hoppas att du behåller det .

lördagen vakna vi upp runt 11 tiden kanske tippar ja på, så gick ja å chrsitian till landala och vänta på sofia,för vi skulle till onsala och hälsa på min farmor och farfar en stund, haha sikken resa, jag och hon flängde igenom hela centralen tror jag. först in på pressbyron sen blev de burger king och sen köpte vi blommor blev en blomma till farafar för de va farsdag och en ros att lägga på pappas grav, och sofia köpte en ros till sin farmor som hon la på minnestunden.
sen va vi hos farmor å farfar och åt bullar och drack kaffe och tjöta. så fick ja min födelsedagspresent i förskott , fick en bärbar data , jätte snällt av dom så blev jätte nöjd. har ju inte haft data på ett bra tag nu i och med att min pajja.
sen körde farfar hem oss till mej, tog en snabb dusch och sofia laga maten de blev kykling och ris med curry sås. sen kom ida hir också så gjorde vi oss i ordning ,sen åkte vi hem till Ida så hon fick byta kläder å sen blrv de att vi åkte till sofia så hon fick åkt å bytt om , sen efter 50 minuter försening så var vi framme på biljarden där mitt hjärta och hans kusiner va och vänta på oss, så dom spela lite biljard och tog några glas.
sen åkte ja å chrstian hem till han och nana... de enda ja sakna den kvällen va min älskling Lollo =(

söndagen hämta mamma upp mej hos christian så åkte vi hem till mormor och morfar för de va farsdag. va rädd många där mamma, jag,brorsan,lill kusinen,heidi,moster å hennes ggubbe, och mammas gubbe ., så vi fika goda saker sen åkte ja hem och la mej,.


va ändå en helt okej helg.


är verkligen glad att ja träffa dej Christian Starke du betyder mer än du tror du finns i mitt hjärta !
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?