Misstag.

Publicerat: 2008-11-24 / 19:15:14
varför tänker man sej aldrig för innan man säger nått? allt blir bara fel, vrf sa ja så , allt känns så konstigt nu, vill verkligen inte förlora han, jag vet att du inte vill ha nått halvt förhållande, det vill inte ja heller,jag vill sattsa fullt ut om du ger mej den chansen igen , de hoppas ja du gör, ja vill säga att jag tror på oss, de va dumt sagt av mej de ja sa , ja tänkte mej inte för överhuvudtaget, det blev jätte fel för de va inte så ja mena riktigt, förlåt, jag hoppas verkligen det blir bra , och ja vet att de kommer bli det. jag tror på oss, jag vet att vi kommer ha ett bra förhållande, sofia skrev ett  bra sms till mig och de stämmde så mkt
 
"vikky släpp alla bekymmer å låt dej våga sattsa fullt ut på honom! han e en bra kille!sluta grubbla nu NJUT istället! de kan du och de e du värd ,våga lita fullt ut på honom,för en gångskull.,för han e en trygg killeför dej,de kommer göra dej gott att inte vara så orolig han är bra "

efter ja fick de smset, så fick ja en riktigt tankeställare och de fick ja innan när ja och christian prata med, men både sofia och christian har rätt,vrf i helvete ska ja lägga ner dåliug energi och gå runt och vara orolig , när ja trivs i förhållandet och mår bra utav att vara med han , jag hoppas verkligen att du förstår att ja verkligen ångrar mej . tycker verkligen om dej du betyder allt för mkt för mej , ja ska tänka mej för ska intev a så negativ, ja vill inte ha ett halvt förhållande som du sa , jag vill ha ett helt starkt förhållande jag vill sattsa fullt på de också, mina känslor för dej är obeskrivliga.
alla gör misstag men ja lovar de kommer inte hända igen , ja lärde mej nått på det.
det är bara för ja e osäker på mej sj , men ja tänker inte göra om de för ja vill inte riskera att förlora dej , de hoppas ja du vet!!




fan annars känns la allt stressat de går så otroligt snabbt allting, och ja börjar känna mej riktigt riktigt sjuk, fiii fan..
får la se va som händer i morgon då....
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?