hur svårt kan det va?

Publicerat: 2008-11-19 / 20:54:29
upp å ner å upp å ner , ena stunden skrattar ja som ett jävla fån,andra blir de tvärnit och tårarna bara rinner , men VARFÖR :S? va e de för fel på mej, ja mår ju inte dåligt? ja tror ja inte har mått så här bra på många många år som ja gör just nu, ja har en underbar pojkvän,en familj som finns där hela tiden  och vänner som alltid består va som hän händer som finns där för mej både i vått och tort.
va ska man göa när inte vissa förstår? och fattar han inte svenska när ska han ge upp? vissa har då inget liv,tycker seriöst synd om dej  !
gu va duktig fotograf ja är:P
vissa vänner är bättre än andra,men dom äkta kommer alltid bestå å finnas där , och de vet ja vilka de är.
ni betyder mkt för mej vissa av er.
fan riktig jävla sket dag , fy fan va nere man blir i detta jävla mörker.....bara regnar å blåser å blir mörkare å mörkare hela tiden.
gu så fina kort ja tar på jobbet hahava
de finns en sång som säger att,som värmen när de blåser kallt,som lockar dej att gråta lr jubla,den har nånting som griper tag och leder dej från natt till dag..

har hittat en helt underbar pojkvän och ja tycker allt e underbart och de finns ingen gulligare än han ,har aldrig träffat nån som behandlat mej på de sättet han gör, och som får mej att må bra, men ja fattar inte varför e ja fortfarande rädd när ja litar på han? vrf ska ja va rädd när ja liar på han :S ,jag pratar inte me nån om det så drf skriver ja, måste få ut mina tankar ur huvvet,skönt att skriva av sej ibland.innan ja träffa han trodde ja fan att kärleken va omöjlig igen,efter alla idioter man haft innan, asså de känns som en dröm kan en kille vara så här bra som han e? de e svårt å fatta men de e sant.
och vad ser han hos mej kaan man undra,de finns 1000 tjejer men han tog just mej, trodde aldrig de skulle bli nått sånt här fint när ja träffa han första gången ,trodde bara typ de skulle vara max lite strul sen inget mer , ja e helt enkelt chockad över de fortfarande. mitt hjärta som varit krossat trodde ja inte skulle bli helt igen , men det är mer än helt,mina känslor för dej christian dom går inte och beskriva med ord.mitt hjärta till hör dej och mina känslor bara växer å växer mer å mer för varje dag som går. kan mina känslor ens växa mer'? . du betyder jääävligt mkt för mej
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?