Hur ska man kunna veta ?

Publicerat: 2008-11-16 / 22:11:06
Hur ska man kunna veta ? det är riktigt svårt.. Ibland känns de som om man inte riktigt känner sej själv.
när man ställer frågan Varför!? och inte får ett humm om vad som är problemet...va fan ska man göra då?
sen säger andra till en , men de kan ju inte vara så för ingenting, de måste ju vara nått som hänt. svaret är nej , de behöver inte alltid vara nått som hänt, alla kan la må dåligt nångång, vet inte varför jag ens mår dåligt nu , ja menar ja har de bra,riktigt bra , tror ja inte ens har haft det så här  bra. har en underbar pojkvän som betyder allt för mej, och min underbara mamma och bror som alltid finns där , och så får ja inte glömma mina underbara vänner.
allting är perfekt jag har allt, men man kommer nog aldrig få svaret på det, alla kan helt enkelt va nere nångång ibland så är det nog helt enkelt finns inte så mkt mer att göra åt saken mer än att försöka att inte tänka på det....



ihelgen var jag och mitt Hjärta Christian och hälsa på Martina och hennes pojkvän Jonas i nol har inte träffat henne på 3år så de va roligt å se henne , konstigt att man inte träffat vissa på så många år, ja menar 3år är ändå rätt länge.men skit samma var kul och träffa henne igen, sen åkte vi hem och la oss , jag somna direkt som ja brukar göra när ja sover hos christian, sen vakna la vi runt 9 tiden ,så skulle han åka med sin bror till onsala. så åkte ja å träffa sofia en stund efter de, sen åkte jag till elgiganten och bytte dataväskan, å sen blev de hem igen , sen träffa ja mitt hjärtaa på kvällen igen.

idag vakna vi relativt tidigt,tyckte de va så hilmla härligt väder solen va framme och allt så vi  bestämmde oss att gå en lång promenad med hunden, vid gick  ner mot avenyn och aa ja vet inte allt tror vi va ute i över en timma iaf, va riktigt härligt att få kommit ut att gå iaf, får fan sätta igång att motionera lite mer nu!


jag är verkligen glad att jag har dig christian du har verkligen lyckats laga mitt hjärta som varit krossat och du har lyckats ta de i från mej också så snällla lova mej att behåll det... mitt hjärta tillhör dej.... <3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?