Gårdagen.

Publicerat: 2008-11-21 / 08:20:16
ja va ska man säga ahah dagen började katastrof iaf, börja med att ja hoppar på bussen till jobbet, sen hoppar först en tjej på som är handikappad =/ hon sitter och pratar och sluddrar för sej sj, ja har sån dålig humor så ja kunde ju knappt hålla mej , skrattar ju inte åt dom utn ja skrattar ju utav att ja tycker de så gulligt, sen när man kommer bort mot majorna så e de ju nått pucko som hoppar på, han sitter alltså hela väögen från majorna tilll där man går av till mitt jobb och verkligen sjunger as högt, fan folk titta på honom och gav han blickar ja höll på å dö utav sjkratt va tvungen att försöka ringa nån ja visste inte vart ja skulle ta vägen..
sen träffa jag anna på torget så kolla vi lite affärer och tog en fika på david bagare, sen när vi skulle vänta på dyggs,så kom de en annan som va handikappad i rullstol (jätte sött) han kolla på mej och Anna och skrek *häääääj* dde va jätte gulligt, snacka om att ja vill jobba med sånna söta =*)sen kom Dyggs och hämta oss så släppte dom mej hos mitt hjärta, så kolla vi på filmen naken, en riktigt konstig film men den va la bra på sitt sett.
känndes så otroligt härligt att se min sötnos igen , förstår inte hur man kan sakna nån så mkt :S.
han e så söt när han sover han ligger och hör sånna söta ljud :D han e för söt..


Varför ville du träffa mej från första början? vet du de ens sj? visste du att de skulle bli så här? eller ville du bara ha en grej?

skit samma nu e vi här iaf och ja vet va ja vill med dej, och vad ja känner, och om detta skiter sej som ja inte hoppas å tror så ger ja ta mej fan upp, men de känns så rätt med dej , trodde de inte fanns sånna som du , du är fan bättre än ja vet inte vad, tycker så jävla mkt om dej..
hoppas alltid de kan vara så att de e du och jag.


nä nu e ja försenad till jobbet måste dra nu.

skriver sen....
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?