va ja slarvar.

Publicerat: 2008-12-04 / 21:24:26
va ja slarvar med att skriva här då, ska försöka skriva nått varje dag....
japp idag har de vart en seg dag som alla dom andra dagarna, tror inte ja e riktigt kry heller ,känner mej lite febrig i mellan åt plus att ja nyser och hostar väldigt mkt...men de e ju en sån period nu.

går dagen såg ut ungefär så här, han komma hem å va hemma i 5 min, sen gick ja till bussen där Denice satt å vänta på mej , så vi åkte in till stan och kolla lite i affärer, sen gick vi förbi ett ställe där Denices kusin jobba så gick hon med oss lite grann inne istan. ja fick köpt två julklappar igår de e inte illa de, men får försöka å handla klart alla andra klappar i nästa vecka iaf...
sen åkte ja hem till min lilla sjuka älks., så laga han en god middag , sen så la vi oss å kolla på film ja störts decka efter typ 5 min va helt färdig.sen så när kl ringde på mrogonen så va han så söt å körde mej till jobbet dfast han va hemma å var dålig, så söt e du <3

och idag har ja jobbat å vart barnvakt druckit te med Victor ,fixat annas hår och ätit med mörten.
vart en lång dag men ändå fått gjort en del.
utan att träffat min snuttelutt. hoppas du mår bättre,

Han gör mig glad och visa mig vad lycka innebär,
att ha han så nära, att bli omtyckt såhär.
Han fick mig börja tro att äkta kärlek kanske finns.
jag kommer aldrig släppa mitt tag,försöka behandla dej som killen du förjänar att vara.
jag har en kärlek till dej som fjag tror är besvarad,
jag tänker hela tiden på drömmen om oss två,där vi åker till ett land där ingen kan se på,
vi skrattar och leker och har det underbart,där solen lyser hela tiden och himmelen är klar,
viill du följa med på resan med mej isf sticker vi nu vill bara dela den med dej.
Jag skulle vilja göra allt för dig, för att få dig må bra,
för att få se dig att le, skratta och vara glad.
Att ha din kropp emot min, i en underbar kram,
betyder mer än du anar, tänker på dig varje dag!
Christian Starke...
Kommentarer - 1 St
Postat av: Marie

Inte visste jag att du hade blogg??? Men nu vet ja:) Du får göra så att Christian läser det du skriver.. Är ju såå fint! Mattias läser aldriig min,haha..

Skrivet den: 2008-12-05 / 12:58:31 / URL: http://famillythings.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?