Sjuuk

Publicerat: 2008-12-29 / 12:17:43
Måste man bli sjuk exakt just nu?
de e inge kuul,har så ont i mina leder,sen tycker man så sjukt synd om sej sj, hoppas ja blir något bättre tills på nyår iaf, så ja slipper ha så sjukt ont i lederna och denna hemska försyldning.

kan inte bara de här gå över orkar inte se mamma må så här dåligt p.g.a det svinet, det kommer bli bra mamma!!


Nej jag vill aldrig vara utan dej,du är nått utav de bästa som har hänt i hela livet och mera kan ja inte önska mej,jag vill att du ska veta att jag älskar dej,
jag ska aldrig lämna dej, det svär jag på ska aldrig gå från dej,även när det värkar svårt,de svär ja på ,så stannar jag kvar hos dej.
När jag kan känna dina andetag,och ja kan höra hur ditt hjärta slår inom dej, då vill jag säga hur oändligt glad,du gör mej när du rör vid mej då älskar jag.
jag ska aldrig lämna dej !
C.Starke 28/9-08
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?