julen är över.

Publicerat: 2008-12-25 / 17:47:38
nu är äntligen julen över hahaha :P
ne men visst de e la mysigt en gång om året men folk gör en förstor grej av de hela tycker jag..
va en rrätt lugn jul ändå.
va me släkten till 19 så kom älsklingen å hämta mej så åkte vi hem till han och bytte jul klappar och tog en öl sen decka vi , men sj klart såg vi ju tomten e far till alla barnen , den får man ju bara inte missa haha så grym som den e :D

vart en sväng hos Anna å Dyggs sen åkte vi till media markt och kolla lite , och nu sitter ja å väntar på att ida ska ringa ,ska hoppa in i duschen med, sen börjar vi å jobba kl 22- 05 illa hur fan ska ja orka de ja som e så jäklaa trött idag haha, ne mmen de ska nog gå bra , haha vi ska stå i garderoben på valand tror ja att de ba shiit e kommer va knökat med folk illa illa...haha får la se hur de går kommer va helt slut :P

äälskar min familj,mina vänner och min pojkvän mest av alllt
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?