ja då va de avklarat ja

Publicerat: 2008-12-10 / 21:47:55
nu har ja äntligen fått träffat älsklingens mamma.
va där på middag och så de va jätte ttreevligt fick ett jätte fint armband hon hade gjort också,jätte gulligt av henne.
det var inte så farligt som ja trodde de skulle vara, fattar inte vrf ja ska va så nervös hela tiden.
nu har ja iaf träffat lite av hans släkt , mamman,pappan,brorsan, brorsans tjej ,å två kusiner plus några kompisar  haha de e inte illa pinkat för att vara mej :P

tack för att ja har dej älskling du stöttar mej verkligen,tack för du ställer upp så som du gör för mej, de betyder verkligen mkt för mej... du är den killen jag alltid drömmt om, är ovärkligt att jag fick dej.. de känns så jävla bra med dej,jag älskar dej så otroligt mkt att de värker i hjärtat!

och mamma,va inte ledsen det löser sej, jag finns här för dej och stöttar dej till 110%, dina vänner,släktningar å familj finns här för dej, de kommer att gå bra de e bara jobbigt den första tiden ,de e de för alla som går i genom de,du har klarat så mkt här i livet då här det är ingenting om man gemför med de andra som hänt, du kommer må mkt bättre utan han jag lovar dej, lita på mej när jag säger det, du kommer hitta en mycket bättre i framtiden, ni var inte ämnade för varann, är bara ledsen att du inte lyssna på mej tidigare , jag älskar dej mamma..


Min goa puuuusss kan äta upp dej !!!
min goooooos
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?