Ett gott skratt förlänger käften.

Publicerat: 2008-12-06 / 16:42:38
ojoj vadman kan skratta mkt igentligeen,är de lika nnyttit att gråta som när man skrattar?
jag tror faktistk det om ja ska va ärlig, näer man e glad å skrattar måsrte man får skratta ur sej de , de e inte bra att hålla dde inom sej man ska dela me sej tilll andra å få ut de tycker jag , samma när man e ledsen, är man ledsen ska ,man abslout inte hålla de inomsej de måste komma ut ur en , när ma gråtit så känns de mkt mkt bättre.
ja vet inte vrf ja sitter å tänker på de men a ja vet inte :P


känner mej,glad,trygg,och lättad och överaskad.
det känndes som en chock, de känndes underbart att få höra, mitt hjärta höll på å stanna sammtidigt som de slog jätte hårt. att få höra de just från dej, kunde inte vara mer underbart, jag har faktiskt gått runt å undrat om man skulle  få höra de ordet nån gång, fan vilken underbar känsla iaf , blev alldeles varm i hela kroppen, och att nu när du sagt de att ja kan få säga de till dej med, visste att ja älska dej när du sa de till mej, men nu när du sa att du älska mej, å att ja bara kan få säga de utan att gå runt å tänka, vågar ja? kommer ja skrämma han? är de för tidigt?är han redo för att höra de?
men nu harj a fått svaret å de känns så jävla underbart..

jag älskar dej C Starke.!
kärlek
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?