bättre att bli sårad utav sanningen

Publicerat: 2008-12-14 / 22:36:38
jag har alltid sagt de å ja säger de igen , jag blir hellre såradutav sanningen än en lögn..vrf kan inte folk lära sej det? hur kan dom ens med att gå runt och ljuga om saker,som får folk att må jätte dåligt.
varför kan man bara inte vara ärlig? man kan inte lita på nån längre,vem ska man egnetligen våga ta förgivet, ska man våga lita på nån? tycker de e riktigt fegt varför kan man inte bara skippa  det å hålla sej till sanningen,jag skiter fullständigt i om ni ljuger för mej, tycker bara de e riktigt tråkigt mann kan knappt veta vem som e ens väänner lr inte. men ni gör som ni vill ja orkar inte bry mej längre. men om C skulle ljuga för mej nån gång så vet ja inte va ja kommer ta mej till, e rädd att ja en dag ska få veta nått ja inte vill , men nu ska ja inte tänka så, jag hoppas haan känner lika dant för mej så som ja känner för honom, och jag hoppas att han aldrig skulle utsätta mej för otrohet och lögner, för de skulle ja aldrig utsätta honom för..


utan någon tvekan är att du den perfekta.
Du och jag förevigt det ska alltid vara så.
Ví behöver bara bry oss, bara bry oss om oss två.
Du och jag och kärleken är sann,
djupast i mitt hjärta där finns ditt namn! C Starke
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?