Tisdag !

Publicerat: 2008-08-05 / 18:49:19
Tisdag, börja kl 6.45 idag å jobba över till kl 15.55 hann bara komma innan för dörren så ringer lollo, så ja springer ut så drar vi iväg till 421 och kollar lite på hm och sånt, sen behövde vi handla också så vi handlade en del, sen blev vi svin hungriga så vi drog till sisjön å käka, sen när vi ändå va där så åkte vi till Öb och köpte lite billga saker hahahah fan va ja skratta, när vi e där inna å diskuterar vilka chips som e nyttigast och minst fett i så droppar de nått i taket och lollo fligger verkligen åt sidan för hon trodde de va en fågel som sket på henne ahahah de låter inte kul men de såg så jäkla roligt ut så de inte va sant:P nu sitter ja här e helt slut , har precis packat upp alla varor så nu är både kyl och frys fulla,usch va tråkigt det är när man kommer hem och de sserr ut som ett bomnedslag fy fan , måste både städa å tvätta , men man orkar ingenting när man jobbbar. men man får ta en sak i sänder.. ska la lägga mej tid så ja orkar upp till jobbet i morgon också. kolla på några avsnitt av vänner om de intek ommer något bättre på tven. Ida kommer förbi en sväng här om en stund också. så vi ska la tjöta ett tag. Fan man får vara rädd om dom som man älskar som står en nära men vet aldrig vad som kan hända, gäller att ta vara på varanndra innan de e försent. får ta å skärpa mej bråkar hela tiden med mamma :( va ska man göra när man går varandra på närverna? e de för att hon e min mamma ? och för att ja älskar henne överallt annat och att ja e så rädd att förlora henne? bara för att de e henna ja har kvar av mina föräldrar? fan får ta å skärpa mej! Bääääästa Vikky å bääääästa Lollo :D
Kommentarer - 3 St
Postat av: Jozzan

Hej, har du missat att du kan få presentkort eller biocheckar?



Gör som jag och bli medlem på denna sidan:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33889



Där samlar man poäng genom tävlingar, värvningar, shopping, gratis erbjudanden m.m och

det är väldigt enkelt att samla poäng.

Jag har själv på bara 1 dygn samlat tillräckligt med poäng för att få hem ett presentkort värde 300 :-

i valfri affär som t.ex H&M, Vero Moda, Stadium o.s.v.



Du gör både mig och dig själv en tjänst genom att vara med där!



Jag har även en guide om den sidan i min blogg, där jag mer utförligt berättar hur

man tjänar poäng bäst.



Vore jättetacksam om du blev medlem, du har ju inget att förlora på det :D



Ha en fin dag!

Skrivet den: 2008-08-05 / 18:57:02 / URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: emelie

jobbigt o jobba :p ska jobba i mon uus. vart jobbar du?

Skrivet den: 2008-08-05 / 18:57:34 / URL: http://emelieingrid.blogg.se/
Postat av: emelie

jobbigt o jobba :p ska jobba i mon uus. vart jobbar du?

Skrivet den: 2008-08-05 / 18:57:35 / URL: http://emelieingrid.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?