tuffa tider.

Publicerat: 2011-04-28 / 19:42:45
kommer va en tuff tid nu framigenom inget e sej likt.

idag har ja o mamma varit nere på pappa o farmors grav o satt blommor o gjort fint.
nu ska man behöva besöka ytterligare en grav,ja fattar de inte de går inte o få in de de e helt jävla sjukt.
de e tur att ja har min familj o mina vänner annars vet ja inte vad ja hade gjort.

och tack Anna för att du  kommer att hänga med på begravningen det betyder jätte mycket för mej<3 :(


idag ramla min lilla tös å slog i hakan o sidan av pannan så nu har hon en blå klocka me ett sår i typ stackar min lilla tös o en bula på sidan av pannan, usch va hon hade ont stackarn , blev alldeles förtvivlad usch va ont de gjorde att se henne skada sej:(.


men men de lär ju inte va den första gången o heller inte den sista.


får skriva mer i mon e alldeles för rörigt i huvudet.
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?