evighetsen.

Publicerat: 2012-01-21 / 20:05:17
nu e de en evighetsen jag skrev här.


det händer mycket nu.
börjat pluga blandannat.
å så ska jag flytta nu också.
det känns så otroligt jäkla bra att kunna ge Saga ett eget rum<3
å d kommer va skönt för mej att bo större med.
så nu e de mycket att göra o sen när man väl fått flyttat alla saker så ska man komma i ordniing med.
men men de e ett senare problem.

o snart fyller mitt lilla hjärta 2 år å då blir de kalas så klart =).
. fattar inte  hur tiden kan få så fruktansvärt snabbt om de ska fortsätta i den är snabba takt så är vel ja snart 45.
fy fan...

förstår inte riktigt hur de motsatta könet tänker riktigt.
de e svårt å fatta när man får olika signaler hela tiden haha aja ja skrattar bara åt de :D...


min dotter kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar henne.
och mina vänner. finns inga bättre vänner än dom.
tack för ni finns i mitt liv...

jag älskar er så otrolligt mycket!!!http://www.youtube.com/watch?v=v_2GJoIW7ws
 en låt till mina älskade vänner <3

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?