Livet blir inte som man har tänkt sej =(

Publicerat: 2011-04-25 / 10:25:54
livet blir då aldrig som man tänkt sej.
trodde inte dagen kunde bli värre än va den redan var igår.
var nere vid tippen o skulle gå hem .
både mamma o moster hade ringt men ja brydde mej inte om att svara för att ja va ledsen.
sen när jag var vid sikgatan i fiskebäck bestämde ja mej för att ringa upp mamma, så hör ja bara hur allvarlig hon är o frågar vart ja är o att ambulansen är hos mormor o morfar för morfar e jätte dålig.
de bara vänder sej i hela magen på mej ja springer´så snabbt ja kan med barnvagnen o saga i o hem till mormor o morffar,
morfars kusin o syster med fler o amubulans personal står utanför.
ja bara gapar o skriker morfars syster kramar tag i mej o säger att morfar inte finns längre.
ja bara  skriker o skriker . lämnar saga å springer in till morfar.
man kan inte tro hur smärtsamt det är.morfar va ju som en pappa för mej.
morfar e alltid hemma han e bara hemma ingenannan stans, de kommer va så tomt.
o de har inte gått upp för mej att han faktiskt är borta:S
de e helt jävla sjukt min älskade morfar han som brydde sej mer om alla andra än sej sj finns inte mer. :'(
satt hos honom från 14.30-21  tills dom kom å hämta han, bara o se när dom la över filtr på hans ansikte o bar ut honom .alltså de e fan inte sant .min morfar
o min stackar mormor. min älskade mormor o få e hur hon pussa å sa hur mkt hon älska honom
fan livet e så fruktansvärt orättvist.
min älskade morrfar ja fattar de inte är de en dröm snälla väck mej låt det inte vara sant :'(
det var inte din tur :(.
ja fattar inte varför de kan göra så ont, o tårtarnma tar aldrig slut ,dom borde snart vara slut med de bara kommer mer å mer.
jag är iaf glad att jag har så många minnen med dej älskade morfar . men du har lämnat ett oerhört stort tom rum efter dej ingenting kommer bli sej likt utan dej :(
o du brydde dej bara om dina barn o barnbar o barnbarns barn du brydde dej bara om oss men du brydde dej itne om dej själv det var bara vi för dej.
älskade lilla morfar varför lämnade du oss?
du harde bra nu men vi har det inte bra utan dej:(
snälla kom tillbaka.
hela familjen ska ner o äta hos er kl 13 idag. det kommer inte vara sej likt utan dej, inget skatt framför mat bordet bara massa ledsna miner :(.
snälla morfar kom tillbaka o gör det bra igen, vi älskar dej så fruktansvärt mkt.
snälla kom tillbaka .
sov gott pappa o farmor tar han om dej det vet jag jag älskar er så fruktansvärt mkt. varför :(
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?