18 feb besök av Anna och min guddotter Isabella.

Publicerat: 2010-02-19 / 12:15:49
igår kl 14.00 kom Anna o Isabella hit,mötte dom vid hållplatsen sen gick vi till affären en snabbis.
sen när vi kom hem fikade vi och satt o prata,klart vi hade fullt upp med våra små också:)

sen vid 17.30 åkte min Christian iväg.
så vi började med maten,de sluta med att Anna fick laga den för ja va tvungen att amma Saga.

sen vid kanske 19 tiden kom Dyggs så åt vi, o satt å prata han hjälpte mej även att fixa gp anonsen på Saga som kommer vara i gp i morgon lördag 20februari=)

ja tyckte de blev jätte bra iaf:)


dom stanna tills kl va närmare 22 tror jag,va jätte mysigt att ha dom här<3

sen va ja rätt trött min lilla docka har var ledsen hela natten sp har inte fått en blund i natt.. stackarn blir så ledsen när hon e så ledsen.


å då va de fre igen har tvätt tid vid 16 så har att göra, o så kommer Viccy å hälsar på =)


Saga och min guddotter Isabella<3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?