påsk...

Publicerat: 2010-04-05 / 15:30:12
vart en riktig härlig påsk...
fredagen blev vi bjudna hem till Annas mamma med dyggs o anna och isabella å åt tacos,så var vi där hela kvällen,var riktigt mysigt..
när vi kom hem var kl runt 22 då slängde vi på en film i sovrummet sen somna vi gott,

dan efter (lördag) blev ja väckt tidigt av Christian 7.40 va kl de enda han sa va gör dej i ordning å ge henne mat vi har bråttom. de va inte populärt när ja va så trött, när man knappt kan sova men snabbt på mä kläder å gav henne mat så satte vi oss i bilen åkte till miin mamma som skulle ha Saga i ett par timmar,sen snabbbt till bilen igen å brassa i väg, åkte mot kungälv kode hållet å ja vvisste verkligen inte vart vi skulle.

till slut säger han.

Christian - ska de bli roligt att hoppa fallskärm nu då?
jag - blir hysterisk å nästan börjar gråta
C- nä skoja bara vi ska åka hellikopter
jag- blir ännu mer panik o skräckslagen o ber om att få åka hem å frågar hur han kan va så elak när han vet hur jävla höjd rädd jag är.

C- nä skoja bara älskling vi ska flyga luftballong


när vi åkt i 5-10 min mer i bilen så säger han,nä vill du veta va vi ska göra?
vi ska rida islands hästar...

blev jätte glad att han tog insiativ å tog med mig på nått jas älskar ,han har ju inte velat innan så blev så chockad,så vi va ute å red i 2 timmar va så sjukt kul å underbart,å de va så kul å se christian på häst ryggen när de tulltades o galopperades hahaah fick många goa sskratt!,

sen åkte vi hem t mamma å hämta lillan fick även lite påsk lunch, sen va de bara hem en snabbis å ducha å göra oss i ordniing sen iväg igen t onsala t hans bror med familj å åt middag så var vi där hela kvällen ,stanna till på graven å satte 5 gula rosor var till pappa och farmor <3..

sen på söndag så va ja helt slut , sov lite middag sen när kl va 15.30 så gick ja o saga ner till tvättstugan å tvätta till kl va 17.30 sen fick vi göra oss i ordning å brassa ut till torslanda till annas pappa.

jag,christian o saga blev bjudna på middag hos han, även Anna,dyggs och isabella och min mamma  va där., (för dom som inte vet så är Annas  pappa (min bästa vän) och min mamma tillsammans )
så hela familjen kan man vell säga då va där å käka hahah..
sen såå när kl var 22 åkte vi hem, sen gick ja å la mej för ja va så otroligt trött för lillan sov ju ändå..

så har haft fullt upp hela påsken riktigt härligt var de =)

här kommer lite bilder från tur ridningen
mysigt
hildur å jaghildur så himla go hässt <3fika tajmsån hilmla fin utsikt när man rider..
Kommentarer - 1 St
Postat av: Anna

Gullig han är som tog me dig på de.. måste varit jätteskoj =)

Annas pappa och din mamma asså nää de visste jag inte.. fan va skoj..!

Skrivet den: 2010-04-05 / 15:57:35 / URL: http://annaallander.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?