massa,massa promenader =)).

Publicerat: 2010-04-13 / 10:22:22
Nu dom senaste dagarna har de vart så mycket promenarande ,det gillar jag..

i söndags så åkte jag till frölunda och gick till min moster 13.00 gick vi ut och gick en härligt lång  ptomeenad vi var ute och gick i 3 timmar, de va riktigt härligt.
sen kl 18.00 var det kalas hos min kära kusin Elin som fyllt 20.
sen vid 21.00 hörde jag med Sofia om hon ville gå en kvälls promenad, och de ville hon så vi promenerade ner mot vasa stan och valand, sen hem igen...

i måndags i går då.
träffades ja ,Saga och Sofia upp igen för de va så härligt 13.00 så börja vi vandra ner till Linne och tog en macka, sen trippa vi runt slottskogen =)) och sen när vi gått runt slottskogen promenerade vi ner till linne igen och till avenyn sen satte vi oss i vasa på en bänk och drack lite kaffe, så jag var hemma runt  20.15 så vart ute hela dagen..
det är riktigt härligt och Saga sover ju så härligt när man e ute med vagnen också...

sitter å dricker mitt morgon tee nu å äter lite, ska sen göra mej och lillan i ordning för att vi ska möta upp Sofia idag igen å gå ut å gå i de härliga vädret idag med =))) 
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?