känner mej så nyttig :D

Publicerat: 2010-04-15 / 09:24:07
de känn så otroligt härligt att detta varma goa vår väder är här , o de blir ju bara bättre å bättre för varje dag.


Tisdag så träffade jag och Saga upp först Sofia så promenera vi ner till valand och mötte upp Anna och Isabella
<3 så gick vi en svän till ifk  shoppenAnna köpte en napp till Isabella, sen så gick vi bort till pressbyrån o köpte kaffe ,bulle och glass å satte oss i solen, sen var kl närmare 16.30Anna å Isabella åkte hem, Sofiia och jag fortsatte att vara ute , de e ju så bra för Saga med att få frisk luft.
så vi gick in o köpte 0oss lite revben och satte oss på ett jätte härligt ställe me massa sol.
så såg tisdagen ut för mej...

Onsdag var helt slut egentligen efter alla promenader har ju varit ute flera timmar per dag så e så trött i kroppen ,men de stoppade inte mej tog på Saga å gav henne mat promenerade ner till Botaniska trädgården och träffa Ida i en 15 min, sen trippa ja vidare, mötte upp Christian senare så tog vi en sväng i slottskogen sen var kl helt plötsligt 19.30 när ja va hemma, de går så fort när man e ute....

de e iaf jäkligt nyttigt =)


Torsdag idag blir de kanske ingen promenad va ja vet ännu , för kl 12.30 ska ja åka iväg på begravning för min lilla gamle-mormor <3
Saga får stanna hemma hos sin Pappa , sen efterr begravningen får man se va som händer o hur mkt kl blir..
får skriva mer sen, nu ska ja ta hand om min lilla tös...
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?