inte haft tid.

Publicerat: 2010-04-29 / 09:37:52
nu har ja inte haft tid på 4 dagar att skriva igen.
har haft fullt upp..
men men dessa dagar har sett ut som så här.
iaf två utav dom.

Tisdag - körde christian mej och Saga till min mormor och morfar på morgonen, sen så åkte ja en snabbis till läkaren.
sen åkte vi till frölunda torg och uträtta lite ärenden.
sen mötte jag och Saga upp Helena och Liam . Jerrys flickvän och son.
har ju aldrig träffdat dom innan så de va roligt.
gick å fika på David Bagare och satt och prata, sen så vela vi runt ett bra tag för att vi båda ville köpa solskydd till bilen så de inte lyser rätt på dom små.
men nää dom hade de inte någonstans, sista affären vi gick in på (Göfab )
sjklart där hade dom det, så då fick vi köpt de iaf. sen va kl rätt mycket ,så vi skilldes åt.
jag börja gå från frölunda torg hem till mormor o morfar igen ,fick god mat när vi kom fram.
sen vid 18.30 tiden gick ja och Saga bort till Eva så vi fick  träffats, hon ska nämligen ha Saga ett par timmar på söndag.
kan inte skriva varför ännu.
sen gick ja tillbaka till mormor o morfar så kom Chrsitian och hämta oss lite över kl 21.


Onsdag
- såg morgonen ut som vanligt åt och bada mitt lilla troll.
sen runt 14 gick jag ner till vasa med barnvagnen och mötte upp min underbara barndomsvän Jessica <3
så satt vi å tjöta ettt bra tag.
sen så gick vi ner till centralstationen från vasa.
titta in en snabbis på mango och sa hej till min älskade "faster" Anna.
sen så ös regna de ju men de hindrade inte mej , ja gick hem från centralstationen till Guldheden, va rätt blöt när vi va hemma men men.. :p

senare runt 20 tiden kom Anna ,Christian o _Isabella förbi en stund dom ska nämligen låna Sagas Sulky.




idag ska mamma hämta upp mig och Saga runt 14. s ska vi åka till torslanda och Hälsa på Petra och Stefanie..

får skriva mer sen för nu ska ja dricka mitt kaffe o sedan byta en kisseblöja =))
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?