Bildbomb.

Publicerat: 2010-04-21 / 09:37:24
Idag kommer komma en bildbomb på min lilla älskling..<3

nu har ja varit dålig på att skriva igen.
har inte riktigt hunnits med...
men men , helgen har sett ut som så här..

fredagen tror ja att vi bara tog det lugnt me grillning och mys, lördagen var vi och hälsa på christians kusin som fått en dotter också, så Saga fick träffa sin syssling. sen gick vi ut å käka och hyrde en film...

söndagen åkte vi ner till farfar för han har aldrig träffat Saga, så fika vi där, sen åkte ja och Saga hem till mormoor och morfar för min mosters man fyllde år. sen vid 20.00 följde ja med mamma hem så tog ja en kvälls promenad innan Christian hämtade oss..

Måndags var vi på Bvc hon hade gått upp från 5180 till 5540 så de va ju bra =) och hon var nu 58,3 lång :P
nästa gång vi ska dit är Saga 3 månader och då ska hon få ta sin första spruta mot massa olika saker, usch stackarn klarar ju inte ens av att ta prover sj.
sen efter det så åkte vi hem till min mamma så gick vi ut en proemenad , sen så badade vi Saga i hennes badkar, sedan träffade jag Ida en snabbis och sedan kom Christian och Sofia o hämta mej så åkte vi och kolla på ett par hästar ,sedan åkte vi hem och hälsade på Christians pappa.

Tisdags-träffa jag och Saga Sofia, vi promenera ner till domkyrkan och gick in på HM och så köpte jag två pandband till Saga ett de stog sweet på och ett rosa jätte söta, sen så köpte jag några små tofsar på henne med.
sen följde vi med sofia hem och åt lite sen kl 19.00 så trippa vi bort till frölundaborg och kollade när killarna körde mma brottning...sedan hem igen och kollade på dom desperata hemma fruarna , sen var min tös jätte ledsen hade jätte ont i magen så de blev inte mkt sömn...

idag får man se va som händer, hoppas på bättre väder..

nu kommer en bildbomb på min tös <3


Min söta Rock star tös <3

min älskade snutta<3
Rock star byxorna
Saga med sina söta rock star byxor :P <3
Min älskade tös badar hos sin mormor
Min älskade tös badar hos sin mormor<3 19-4-2010
Saga och hennes kompisar Liam och lille Kevin
Saga med sina två kompisar Liam och Kevin
Min tös badade klart
Saga när hon badat färdigt hos sin mormor
Min älskling innan hon ska bada
innan badet hos sin mormor'
Saga helt slut i sin mormors famn
Saga somnat isin mormors famn.<3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?